İT Helpdesk Mütəxəssisi

  • Bakı, Azərbaycan
  • BUTA GRUP AZƏRBAYCAN
Vəzifə təlimatları:

- Müştərilərə yerində və uzaqdan İT dəstəyi göstərmək;
- Telefon və ya e -poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi olaraq xidmət etmək;
- Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqi;
- Daxil olmuş müştəri sorğularının vaxtında və düzgün həll edilməsini təmin etmək;
- Diaqnostika üsulları və müvafiq suallar vasitəsilə uzaqdan problemlərin həllini həyata keçirmək;
- Müştərilər tərəfindən verilən məsələyə və detallara əsaslanaraq ən yaxşı həll yolunu seçmək;
- Həll olunmamış problemləri digər dəstək işçisinə yönləndirmək;
- İT məhsulları və ya xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
- Müştəri statusu və məlumatlarını izləmək və yeniləmək;
- Müştərilərin hər hansı bir rəy və ya təklifini müvafiq şöbəyə yönləndirmək;
- Prosedurlarda mümkün təkmilləşdirmələrin müəyyənləşdirilməsi və təklif edilməsi;

 

- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;

- İş qrafiki: 5 iş günü;

- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək;

- Əmək haqqı: Müsahibə zamanı müəyyənləşdiriləcək.  

Namizədə tələblər:

- Müvafiq sahədə ən az 1 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil, (İT və Kompüter Elmləri istiqamətində Ali təhsil arzuolunandır);

- Azərbaycan dilini səlis bilməli, İngilis və Rus dili biliyi arzuolunandır;
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
- Kompüter sistemlərini, mobil cihazları və digər texnoloji məhsulları yaxşı anlamaq;
- Problemləri düzgün analiz edə bilmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştəri yönümlü və soyuqqanlı olmaq;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli olmaq.

Keçid linkinə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.

Oxşar Vakansiyalar